Jump to content

WrD

Elite Staff
  • Content count

    559
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

WrD last won the day on July 5 2014

WrD had the most liked content!

Community Reputation

131 Membru Activ

About WrD

  • Rank
    لا تقلق
  • Birthday 02/09/1996

Profile Information

  • Location
    ಮಡಗಾಸ�ಕರ�
  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

586 profile views
  1. Cerere Moderator JigSaw

    Nu stiu daca sunt sau nu in stare sa votez, dar parerea mea e ca forumul are nevoie de un moderator care sa actualizeze anumite sectiuni, eu vad amortire cand intru din cand in cand. Nevoie de forum doar pentru sectiunile de cereri admin si etc nu cred ca e. Asa ca ii dau PRO cu cea mai mare placere amicului Jig
  2. cerere avatar

    Citeste anuntul "Important" din aceasta sectiune si revino cu o cerere dupa 11 septembrie. Imi pare rau pentru eventualele neplaceri create. T/C
  3. Cerere semnatura.

    Imi pare rau pentru neplacerea creata, citeste anuntul "Important" din aceasta sectiune. T/C
  4. Cerere Avatar Swat .

    Este necesara o imagine sursa. Avem fiecare gusturi diferite.. Nu pot sti ce iti place. (Citeste si anuntul "Important" din sectiunea PS si revino cu o cerere dupa data de 11 septembrie)
  5. Important

    Momentan nu pot raspunde la cererile din sectiunea Photoshop, sunt in vacanta pana pe 11 septembrie si nu am timp si acces la PS. Nu am anuntat nimic cand am plecat deoarece mai aveam un designer care se pare ca si-a uitat responsabilitatea de pe forum din pacate. Imi pare rau pentru neplacerile create, DrW.
  6. Cerere semnatura.

    Pai atunci trebuie sa dai mai multe detalii. Ori vrei un fundal alb cu text pe el?
  7. Cerere semnatura.

    (sry de intarziere) Ori linku e broken ori ma trimie la ¨cartea alba de fundal¨ .. Asta e imaginea ce o voiai?
  8. Cerere semnatura.

    Analfabet sau nu, are dreptate intr-un fel Revan. Ca sa facem ce zici tu ne trebuie AE si eu nu mai lucrez in softul ala. P.S. Poti totusi sa revi cu o cerere ce poate fi lucrata in Photoshop!
  9. Dezvoltarea tehnologiei va conduce în următoarea perioadă la apariţia unor sisteme de securitate inovatoare pe maşinile de stradă, iar vizate sunt, printre altele, centurile de siguranţă şi airbag-urile. Purtarea centurii de siguranţă, inclusiv de către pasagerii care stau în spatele maşinii, este una dintre cele mai elementare măsuri de siguranţă pentru protejare în cazul unui accident. Inventată de un inginer Volvo în 1959, centura de siguranţă în trei puncte este utilizată şi în prezent în aceeaşi formă. Chiar dacă îşi demonstrează din plin eficacitatea, banala centură de siguranţă are şi un dezavantaj: în cazul unui accident, suprafaţă rigidă a centurii poate crea leziuni la nivelul umerilor şi a toracelui. De altfel, acesta este şi unul dintre motivele pentru care unii şoferi sau pasageri refuză să poarte centura de siguranţă, pe lângă aparentul disconfort creat pe parcursul drumului. Ford a dezvoltat încă din 2010 o centură de siguranţă gonflabilă, iar recent a dezvăluit că orice constructor auto poate folosi în mod gratuit acest tip de centură, scopul declarat fiind introducerea acesteia pe cât mai multe maşini de serie. Din punct de vedere estetic, centura de siguranţă gonflabilă este foarte asemănătoare cu o centură obişnuită, însă în interiorul acesteia există un airbag tubular care, în cazul unui impact, se umflă cu un gaz compresat care curge dintr-un cilindru poziţionat dedesubtul scaunului. În acest fel, în momentul unui impact, centura de siguranţă se transformă într-o pernă de aer care acoperă toracele şi umerul pasagerului pentru a diminua producerea leziunilor. Practic, prin utilizarea acestei perne, presiunea centurii se împrăştie pe o suprafaţă de cinci ori mai mare decât în cazul unei centuri obişnuite. Un alt dispozitiv pentru siguranţa pasagerilor este airbag-ul, celebrul “balon” din material flexibil care se activează automat în cazul producerii unor accidente. De la lansarea sa în ’60 şi creşterea în popularitate pe parcursul anilor ‘70, constructorii auto au introdus numeroase forme de airbag-uri, de la cele frontalae şi până la cele laterale sau chiar pentru genunchi. Ford a anunţat însă recent că noul Ford Mustang va include o permieră la acest capitol, întrucât va beneficia de un airbag pentru genunchi integrat în usa propriu-zisă a torpedoului. Airbag-urile pentru genunchi sunt relativ comune şi implementate cu regularitate pe unele modele începând din anii 2000, însă poziţionarea acestuia în uşa maşinii nu este tocmai practică. Inginerii Ford au realizat un airbag din plastic format prin injecţie într-un mulaj. Acest airbag a putut fi construit sub forma unei uşi de torpedou, ceea ce înseamnă o reducere a spaţiului ocupat: uşa a fost micşorată, iar pasagerii au mai mult spaţiu pentru picioare. Pe lângă inovaţiile aduse pentru siguranţa şoferilor şi a pasagerilor, constructorii auto se gândesc şi la securitatea pietonilor. Volvo este probabil cel mai prestigios producător auto când vine vorba despre siguranţă, astfel că nu este o surpriză că în 2012 a introdus primul airbag pentru pietoni din istorie, montat în partea superioară a compartimentului motor. Principiul de funcţionare al airbag-ului pentru pietoni dezvoltat de producătorul suedez este simplu de înţeles: în momentul unui impact, capota se desface din prinderile superioare, iar la baza parbrizului se umflă un airbag în forma literei U. Această formă a literei U, aparent ciudată la prima vedere, este necesară pentru a nu obstrucţiona vederea şoferului, astfel că două treimi din suprafaţa parbrizului rămâne vizibilă pentru cel aflat în spatele volanului. Deocamdată, airbag-ul pentru pietoni este disponibil doar pe modelul Volvo V40. P.S. Eu personal cred ca asta nu e o idee prea buna, asta ar insemna ca si la impactul cu alte autovehicule din care poate rezulta numai o bara umpic turtita, sa iti sara perna aia ca sa ai cu ce te chinui sa rearanjezi. ConcluziiProducătorii auto acorda o atenţie sporită siguranţei rutiere, pe lângă numeroase alte tehnologii introduse frecvent în maşini. Astfel, inovaţiile aduse în ultima perioadă în privinţa centurilor de siguranţă sau a airbag-urilor sunt de natură să protejeze mai bine atât şoferii şi pasagerii, cât şi pietonii, în cazul producerii unor evenimente neplăcute. sursa
  10. Cerere Designer revan

    Acceptat ca helper pana postezi la cel putin 5 cereri, ca sa iti putem da un raspuns. Succes!
  11. Pe forum nu e vorba doar de facut topicuri. Putem face duzine, daca nu are cine sa le citeasca tot degeaba. Activitatea e 0, nu prea stiu ce sa zic. Am incercat diverse metode de a ii atrage, nu prea a dat nimic roade. Probabil o mare parte din cauza o detin si cei ce au ascultat cu o ureche si au dat afara cu cealalta. Li s-a zis de N ori sa faca publicitate forumului pe server in ce moduri stiu ei mai bine. In fine, nu am scris asta ca sa invinovatesc stafful, ci ca sa ia la cunostinta cei ce au ramas ca inca nu dormim, inca nu se pune problema de inchidere. Probabil o sa mai incercam o data cateva metode de publicitate, vedem ce iese. Dar depinde foarte mult si de server, pana la urma suntem comunitate de gaming, principala activitate este cs-ul. Da? Acolo se face cea mai buna publicitate. Asa ca invit adminii ramasi, si playerii care reusesc sa citeasca acest post, sa faca publicitate cat mai mare forumului. E foarte important sa avem activitate si pe forum. Nu conteaza cum, nu conteaza cand, doar faceti publicitate. Cine vrea, dar nu stie cum, ma poate cauta intr-un pm.
  12. Cere avatar.

    Sper sa iti placa!
  13. Cere avatar.

    Pai alege o poza de acolo.. nu?
  14. Google si alte companii IT isi intaresc mecanismele de aparare impotriva incercarilor Agentiei Nationale de Securitate (NSA) a Statelor Unite ale Americii de a aduna informatii despre utilizatori. Google isi dezvolta armele tehnologice impotriva NSA, ca si alte firme IT din Silicon Valley, care incearca sa faca mult mai dificil si mai scump accesul Agentiei Nationale de Securitate la datele utilizatorilor, anunta Time. Gigantul IT instaleaza un cablu de fibra optica sub oceanele lumii, o investitie foarte mare care insa va permite companiei sa protejeze mult mai bine datele clietilor sai. De asemenea, compania securizeaza o mare parte a informatiilor sale pentru ca acestea sa fie in siguranta. O serie de companii IT au colaborat cu NSA atunci cand Agentia Nationala de Securitate le-a cerut informatii, in timp ce altele sustin ca nu au stiut nimic despre activitatile acestei institutii. Dezvaluirile lui Edward Snowden au determinat firmele din Silicon Valley sa nu mai coopereze cu NSA in ceea ce priveste adunarea informatiilor. "Vreau sa lucrez la partea defensiva a lucrurilor", a spus Eric Grosse, directorul de Securitate din cadrul Google, cand a fost intrebat despre actiunile companiei in acest domeniu. sursa
  15. Facebook are toate sansele sa devina cea mai mare resursa media pentru Campionatul Mondial de fotbal din Brazilia. Reteaua de socializare estimeaza ca va surclasa Twitter in perioada evenimentului sportiv, potrivit Russia Today. 2014 va fi primul an in care Campionatul Mondial va putea fi urmarit si de pe telefoanele mobile. "Pentru prima data in istorie, fanii fotbalului vor avea smartphone-uri in momentul in care vor merge pe stadioane, iar acest lucru le va permite sa imparta impresiile direct de acolo", a spus Will Platt-Higgins, care gestioneaza conturile utilizatorilor de Facebook. Program si rezultate Campionatul Mondial de fotbal 2014 Pana acum, Twitter a dominat evenimentele majore. Cel mai recent exemplu este decernarea premiilor Oscar, cand au fost date 3,5 milioane de re-tweet-uri pe acest subiect. Totusi, analiza Facebook arata ca, dintre utilizatorii sai, aproximativ jumatate de miliard sunt interesati de fotbal. Numarul lor este de doua ori mai mare decat al celor care utilizeaza frecvent Twitter-ul, astfel ca reteaua de socializare detinuta de Mark Zuckerberg are o sansa reala sa devina "cel mai mare stadion din lume", potrivit lui Platt-Higgings. Mai mult, Facebook nu crede ca poate inlocui televizorul si poate deveni cea mai mare resursa pentru pasionatii de fotbal. "E vorba de 500 milioane de oameni - asa ceva e foarte, foarte greu sa aduni in fata televizoarelor", a adaugat Platt-Higgins. Pe de alta parte, el mentioneaza ca evenimentul este o sansa unica pentru cei care vand publicitate. "Iti poti da seama repede daca cineva e interesat de muzica, cumparaturi, moda... iar reclamele sunt stabilite fix pe interesale tale, ca individ", a spus Kevin Burke, care se ocupa de divizia de marketing la Visa, unul dintre sponsorii oficiali ai campionatului. Campionatul Mondial de Fotbal 2014 va avea loc in Brazilia intre 12 iunie si 13 iulie. sursa
×